possible performance limitation coming on new firmware?

Joined
Apr 19, 2016
Messages
41
Reaction score
1
i am concerned here in EU about the fast gain of public negativity over the use of drones.
there is already a new legislation proposed in Greece that forces all drone owners to registered our drones and get a special number for them as well as paying application fees for such registration!(even under 2 kgs)
Also there is compulsory insurance ( that is good though)
so i predict that it is a matter of time before various Government legislations will force the drone manufacturers to issue firmware updates that will limit the capabilities of the drones ,such as Altitude ,range ,payload as well as speed in the name of terrorist prevention as well as public protection.They are just to intelligent at the moment with to much range and auto-flight capabilities that can pose a serious risk in so many ways..

If i remember correctly with iphones and firmware upgrades it was almost impossible some times to downgrade the fw of certain hardware on it ,thus you could not jailbreak the locked carrier.
so what if the next drone firmware down the line was locking the flying hardware within a specific performance envelope that was in line with safety legislation to come?And then it might not be possible to downgrade the drones back to old fw again?
just a thought ....
 
in us we have to register no big deal don't be paranoid there not going to limit them that much
 
There is no legislation yet in Greece for registering, this is only for drones used for comercial purposes.
 
cybervet,
,bellow the official proposed legislation as displayed within the Government Gazette:
Άρθρο 03 – Ορισμοί – Συντομογραφίες | Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

-clarifies the categories of drones applicable and includes all drones included commercial or even for entertainment purpose (non noncommercial=entertainment ?)
if you know Greek bellow is the exact clause of the definition of one of the 'opened category ':

Είδος χρήσης του ΣμηΕΑ.
[Tα ΣμηΕΑ χρησιμοποιούνται για εμπορικό, επιστημονικό ή ψυχαγωγικό σκοπό καθώς και για την εκτέλεση πτήσεων αεροπορικών εργασιών. Ο εκμεταλλευόμενος (ιδιοκτήτης, κάτοχος, μισθωτής) του αεροσκάφους υποχρεούται να δηλώνει προς την Αεροπορική Αρχή το είδος της χρήσης του]

-it also mentiones that :
. Για τα ΣμηΕΑ «ανοικτής» κατηγορίας και για τις περιπτώσεις εμπορικής χρήσης (εμπορικής εκμετάλλευσης) επί πλέον απαιτείται:
-Εγγραφή του ΣμηΕΑ σε ειδικό μητρώο που καθιερώνεται με ευθύνη της ΥΠΑ
-Εξασφάλιση ειδικής άδειας (έγκρισης) από την αρμόδια Διεύθυνση της ΥΠΑ/Δ1 (Διεύθυνση Εμπορικής εκμετάλλευσης) με καταβολή οικονομικού παράβολου 20€.
Άρθρο 08 – Προϋποθέσεις πτήσεων ΣμηΕΑ «ειδικής» κατηγορίας
1. Τα ΣμηΕΑ εντάσσονται στην ειδική κατηγορία με ευθύνη της Δ2 Διεύθυνσης της ΥΠΑ είτε κατά την διαδικασία καταχώρησης στο Μητρώο/Νηολόγιο ΣμηΕΑ είτε όταν έχοντας καταχωρηθεί σε Μητρώο/Νηολόγιο άλλου Κράτους, υποβάλλουν αίτηση για χρήση Εναερίου Χώρου. Για την εκτέλεση πτήσεων από ΣμηΕΑ που ανήκουν στην εν λόγω κατηγορία («ειδική» κατηγορία) απαιτείται η εξασφάλιση άδειας «πτητικής λειτουργίας» (Operation Authorization) από την Διεύθυνση Δ2 της ΥΠΑ η οποία χορηγείται εφ’ όσον ο εκμεταλλευόμενος το(τα) ΣμηΕΑ παρουσιάσει προς έγκριση:
α) Σχέδιο αξιολόγησης κινδύνων ασφαλείας (risk assessment):
Tο οποίο να αναφέρεται στα μη επανδρωμένα αεροσκάφη καθώς και την πτητική λειτουργία τους, προσδιορίζοντας όλους τους κινδύνους που σχετίζονται με τη συ-γκεκριμένη πτητική λειτουργία και προτείνοντας κατάλληλα μέτρα μετριασμού (περιορισμού) των κινδύνων. Ειδικότερα το σχέδιο συντεταγμένο στην ελληνική γλώσσα πρέπει να περιλαμβάνει:
– την (τις) περιοχή(-ές) επάνω από την οποία(-ες) θα επιχειρεί το ΣμηΕΑ με ρητή αναφορά στην πυκνότητα του πληθυσμού της(των).
-τον εναέριο χώρο όπου θα πραγματοποιεί πτήσεις το ΣμηΕΑ καθώς και τις διαδικασίες που αφορούν στην εναέρια κυκλοφορία
-την κατασκευαστική περιγραφή και τις δυνατότητες του ΣμηΕΑ
-το είδος των δραστηριοτήτων του ΣμηΕΑ (Αεροπορικές εργασίες κλπ) καθώς και περιγραφή των διαδικασιών ασφαλούς εκτέλεσής τους
-την επάρκεια (ικανότητα- προσόντα) του χειριστή του ΣμηΕΑ κυρίως από πλευράς επιπέδου εκπαίδευσης σε θέματα εναέριας κυκλοφορίας
-την οργανωτική δομή του εκμεταλλευόμενου το ΣμηΕΑ
-την διαδικασία προστασίας και φύλαξης του εξοπλισμού από παρεμβάσεις τρίτων
Κατά την εξέταση των ανωτέρω η ΥΠΑ/Δ2 δύναται να ζητήσει την συνδρομή ή τις απόψεις άλλων Δ/νσεων της ΥΠΑ.
β)Εγχειρίδιο πτητικής λειτουργίας (operations manual):
το οποίο να περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορί¬ες, περιγραφές, προϋποθέσεις και περιορισμούς για την πτητική λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων της κατάρτισης και των προσόντων του προσωπικού, τη συντήρηση του μη επανδρωμένου αεροσκάφους και των συστημάτων του, καθώς και την αναφορά συμβάντων.
γ)Ασφαλιστήριο συμβόλαιο για την κάλυψη κινδύνων από την άσκηση των δραστηριοτήτων.

2. Σε περίπτωση εμπορικής χρήσης (εμπορικής εκμετάλλευσης) του ΣμηΕΑ της «ειδικής» κατηγορίας απαιτούνται επιπρόσθετα τα εξής:
2.1 Εγγραφή του ΣμηΕΑ σε ειδικό νηολόγιο σύμφωνα με το άρθρο 9 του παρόντος κανονισμού
2.2 Καταχώρηση του εκμεταλλευόμενου και του Χειριστή του ΣμηΕΑ σε ειδικό Μητρώο που τηρείται στην αρμόδια Διεύθυνση της ΥΠΑ/Δ2 σύμφωνα με το άρθρο 10 του παρόντος Κανονισμού και προσκόμιση Ποινικού Μητρώου γενικής χρήσης για αμφοτέρους ( εκμεταλλευόμενου και χειριστή )
2.3 Εξασφάλιση ειδικής άδειας (έγκρισης) από την αρμόδια Διεύθυνση της ΥΠΑ/Δ1 (Διεύθυνση Αεροπορικής εκμετάλλευσης) με καταβολή του αντίστοιχου οικονομικού παράβολου.


SO in view of the clause above ,it refers to all opened category drones,special category AND commercial use not JUST commercial use.... that need to registered and pay 20 euros.
i do not see anywhere suggesting that non commercial drones will be excused from any form of registration...
in fact clause 8 refers to issuing a permit of «πτητικής λειτουργίας» (Operation Authorization) ,pilot competent certification even if it is noncommercial use as well as a list of records of maintenance....and specifics of aerial operational zones!
good luck of complying with all this paper work in Greece!
 
Last edited:
sorry man just replied to cybervet with the exact legislation clause for comments :)I am sure there are many Greeks in your country flying drones :)
funny thing I have never seen anyone flying a drone only when I due meetups
 
cybervet,
,bellow the official proposed legislation as displayed within the Government Gazette:
Άρθρο 03 – Ορισμοί – Συντομογραφίες | Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

-clarifies the categories of drones applicable and includes all drones included commercial or even for entertainment purpose (non noncommercial=entertainment ?)
if you know Greek bellow is the exact clause of the definition of one of the 'opened category ':

Είδος χρήσης του ΣμηΕΑ.
[Tα ΣμηΕΑ χρησιμοποιούνται για εμπορικό, επιστημονικό ή ψυχαγωγικό σκοπό καθώς και για την εκτέλεση πτήσεων αεροπορικών εργασιών. Ο εκμεταλλευόμενος (ιδιοκτήτης, κάτοχος, μισθωτής) του αεροσκάφους υποχρεούται να δηλώνει προς την Αεροπορική Αρχή το είδος της χρήσης του]

-it also mentiones that :
. Για τα ΣμηΕΑ «ανοικτής» κατηγορίας και για τις περιπτώσεις εμπορικής χρήσης (εμπορικής εκμετάλλευσης) επί πλέον απαιτείται:
-Εγγραφή του ΣμηΕΑ σε ειδικό μητρώο που καθιερώνεται με ευθύνη της ΥΠΑ
-Εξασφάλιση ειδικής άδειας (έγκρισης) από την αρμόδια Διεύθυνση της ΥΠΑ/Δ1 (Διεύθυνση Εμπορικής εκμετάλλευσης) με καταβολή οικονομικού παράβολου 20€.
Άρθρο 08 – Προϋποθέσεις πτήσεων ΣμηΕΑ «ειδικής» κατηγορίας
1. Τα ΣμηΕΑ εντάσσονται στην ειδική κατηγορία με ευθύνη της Δ2 Διεύθυνσης της ΥΠΑ είτε κατά την διαδικασία καταχώρησης στο Μητρώο/Νηολόγιο ΣμηΕΑ είτε όταν έχοντας καταχωρηθεί σε Μητρώο/Νηολόγιο άλλου Κράτους, υποβάλλουν αίτηση για χρήση Εναερίου Χώρου. Για την εκτέλεση πτήσεων από ΣμηΕΑ που ανήκουν στην εν λόγω κατηγορία («ειδική» κατηγορία) απαιτείται η εξασφάλιση άδειας «πτητικής λειτουργίας» (Operation Authorization) από την Διεύθυνση Δ2 της ΥΠΑ η οποία χορηγείται εφ’ όσον ο εκμεταλλευόμενος το(τα) ΣμηΕΑ παρουσιάσει προς έγκριση:
α) Σχέδιο αξιολόγησης κινδύνων ασφαλείας (risk assessment):
Tο οποίο να αναφέρεται στα μη επανδρωμένα αεροσκάφη καθώς και την πτητική λειτουργία τους, προσδιορίζοντας όλους τους κινδύνους που σχετίζονται με τη συ-γκεκριμένη πτητική λειτουργία και προτείνοντας κατάλληλα μέτρα μετριασμού (περιορισμού) των κινδύνων. Ειδικότερα το σχέδιο συντεταγμένο στην ελληνική γλώσσα πρέπει να περιλαμβάνει:
– την (τις) περιοχή(-ές) επάνω από την οποία(-ες) θα επιχειρεί το ΣμηΕΑ με ρητή αναφορά στην πυκνότητα του πληθυσμού της(των).
-τον εναέριο χώρο όπου θα πραγματοποιεί πτήσεις το ΣμηΕΑ καθώς και τις διαδικασίες που αφορούν στην εναέρια κυκλοφορία
-την κατασκευαστική περιγραφή και τις δυνατότητες του ΣμηΕΑ
-το είδος των δραστηριοτήτων του ΣμηΕΑ (Αεροπορικές εργασίες κλπ) καθώς και περιγραφή των διαδικασιών ασφαλούς εκτέλεσής τους
-την επάρκεια (ικανότητα- προσόντα) του χειριστή του ΣμηΕΑ κυρίως από πλευράς επιπέδου εκπαίδευσης σε θέματα εναέριας κυκλοφορίας
-την οργανωτική δομή του εκμεταλλευόμενου το ΣμηΕΑ
-την διαδικασία προστασίας και φύλαξης του εξοπλισμού από παρεμβάσεις τρίτων
Κατά την εξέταση των ανωτέρω η ΥΠΑ/Δ2 δύναται να ζητήσει την συνδρομή ή τις απόψεις άλλων Δ/νσεων της ΥΠΑ.
β)Εγχειρίδιο πτητικής λειτουργίας (operations manual):
το οποίο να περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορί¬ες, περιγραφές, προϋποθέσεις και περιορισμούς για την πτητική λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων της κατάρτισης και των προσόντων του προσωπικού, τη συντήρηση του μη επανδρωμένου αεροσκάφους και των συστημάτων του, καθώς και την αναφορά συμβάντων.
γ)Ασφαλιστήριο συμβόλαιο για την κάλυψη κινδύνων από την άσκηση των δραστηριοτήτων.

2. Σε περίπτωση εμπορικής χρήσης (εμπορικής εκμετάλλευσης) του ΣμηΕΑ της «ειδικής» κατηγορίας απαιτούνται επιπρόσθετα τα εξής:
2.1 Εγγραφή του ΣμηΕΑ σε ειδικό νηολόγιο σύμφωνα με το άρθρο 9 του παρόντος κανονισμού
2.2 Καταχώρηση του εκμεταλλευόμενου και του Χειριστή του ΣμηΕΑ σε ειδικό Μητρώο που τηρείται στην αρμόδια Διεύθυνση της ΥΠΑ/Δ2 σύμφωνα με το άρθρο 10 του παρόντος Κανονισμού και προσκόμιση Ποινικού Μητρώου γενικής χρήσης για αμφοτέρους ( εκμεταλλευόμενου και χειριστή )
2.3 Εξασφάλιση ειδικής άδειας (έγκρισης) από την αρμόδια Διεύθυνση της ΥΠΑ/Δ1 (Διεύθυνση Αεροπορικής εκμετάλλευσης) με καταβολή του αντίστοιχου οικονομικού παράβολου.


SO in view of the clause above ,it refers to all opened category drones,special category AND commercial use not JUST commercial use.... that need to registered and pay 20 euros.
i do not see anywhere suggesting that non commercial drones will be excused from any form of registration...
in fact clause 8 refers to issuing a permit of «πτητικής λειτουργίας» (Operation Authorization) ,pilot competent certification even if it is noncommercial use as well as a list of records of maintenance....and specifics of aerial operational zones!
good luck of complying with all this paper work in Greece!
clear as mud
 
im not going to buy drone with any performance limitation. I got P4 because very slick design with great stability and performance compared to anything on the market today. however as soon as DJI starts playing limitation games im out.
 
I wonder if they have ever considered implications on tourism. Imagine how fun it would be to travel if you needed o local driver's licence to drive in every country, or to have a pilot's license in every country you fly through. This is needs to stop now.
 
im not going to buy drone with any performance limitation. I got P4 because very slick design with great stability and performance compared to anything on the market today. however as soon as DJI starts playing limitation games im out.

Altitude limits, NFZs.... See ya'!
 
Hey Danika's were does it say and FORCES me here in Greece to register..special number..and paying a fee???

Don't spread terror with your illusion and fly your drone if you have one !

I have cop friends here in Greece
And no one has told me to register
Or anything like that!
so who is going to stop me flying if the police are not aware on drone
Law?and no restriction on flying!

NO17RW. no limits in altitude here,,500m and free like a bird!








Sent from my iPhone using PhantomPilots mobile app
 
Hey Danika's were does it say and FORCES me here in Greece to register..special number..and paying a fee???

Don't spread terror with your illusion and fly your drone if you have one !

I have cop friends here in Greece
And no one has told me to register
Or anything like that!
so who is going to stop me flying if the police are not aware on drone
Law?and no restriction on flying!

NO17RW. no limits in altitude here,,500m and free like a bird!








Sent from my iPhone using PhantomPilots mobile app


500m...That and NFZs are the limits I'm talking about!!!
 
I wonder if they have ever considered implications on tourism. Imagine how fun it would be to travel if you needed o local driver's licence to drive in every country, or to have a pilot's license in every country you fly through. This is needs to stop now.
i agree ,and even the assistance to search and rescue via volunteers with drones or agriculture applications etc,
But hey in this country the bureaucracy is the stigmata of the society...
 
Hey Danika's were does it say and FORCES me here in Greece to register..special number..and paying a fee???

Don't spread terror with your illusion and fly your drone if you have one !

I have cop friends here in Greece
And no one has told me to register
Or anything like that!
so who is going to stop me flying if the police are not aware on drone
Law?and no restriction on flying!

NO17RW. no limits in altitude here,,500m and free like a bird!
fexor you are obviously a fool ...


-as i mentioned, in the beginning ,it is a PROPOSED legislation -
-you are obviously very ignorant on flying regulations or any regulations procedures from your above comments.

just in case you do KNOW how to read Greek , here it is again on the OFFICIAL GOVERNMENT WEBSITE OF THE MINISTRY OF TRANSPORTATION :
Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) – Unmanned Aircraft Systems (UAS) | Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Άρθρο 03 – Ορισμοί – Συντομογραφίες | Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

so do your homework before you personal challenge me little man..
and yes you are NOT ALLOWED to fly above 400 feet (120m):

Άρθρο 05 – Διεξαγωγή Πτήσεων ΣΜηΕΑ (UAS)
1. Η Διεξαγωγή Πτήσεων ΣΜηΕΑ (UAS) επιτρέπεται γενικά σε εναέριο χώρο διαχωρισμένο (segregated) από τον εναέριο χώρο που χρησιμοποιείται από τα επανδρωμένα αεροσκάφη.
Ειδικότερα τα Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) επιτρέπεται να ίπτανται:
Α. κάτω από τα επιτρεπόμενα όρια για την κυκλοφορία επανδρωμένων αεροσκαφών με κανόνες πτήσεως δι΄ οργάνων (IFR) ή/και εξ όψεως (VFR), με μέγιστο ύψος τα 400 πόδια (FT) επάνω από το έδαφος ή την επιφάνεια της θάλασσας (AGL,MSL).

and yes i have a drone .....








Sent from my iPhone using PhantomPilots mobile app
 
I sure do read very well WERE does it say register-special no--paying fee??
Nope I don't see it-that's my question from my first post

Ok I'm not allowed to fly above 400 feet
I fly above 400 feet sometimes and I'm 300km away from airports and any military base!
So Leave the regulations to me...
20€ is for commercial

you still haven't answered the first question!!
SHOW ME were does it say registration-special no-paying fee?? even the proposed legislation For Greece in Greek or show us the link
So everyone can read it!
I'm not here to challenge no one but to enjoy flying!!


Still waiting.....




Sent from my iPhone using PhantomPilots mobile app
 
Last edited:
I sure do read very well WERE does it say register-special no--paying fee??
----Nope I don't see it----

"Ok I'm not allowed to fly above 400 feet"
-So you are admitting that you are wrong about
Flying free at 500m you are "NOT FREE AS A BIRD" so I am not spreading paranoia and I am correct ....apology accepted ;)

'I fly above 400 feet and I'm 300km away from airports and any military base!with no problems
Leave the regulations to me..."
-So you are now ADMITING that you are aware of the Law but you are an idiot and don't give a **** about regulations and flights !



'you still haven't answered the first question!!
SHOW ME were does it say registration-special no-paying fee??in Greece for drones
Still waiting.....'


-Now you are asking me to educate you FURTHER by pointing out and explaining what's obvious and what your narrow minded Greek kefali does not want to read...,
I have cover the PROPOSED legislation in detailed above ,
I wasted enough of my time ,good luck with your ....500m ceiling flying in Greece :)







Sent from my iPhone using PhantomPilots mobile app
 
I sure do read very well WERE does it say register-special no--paying fee??
Nope I don't see it-that's my question from my first post

Ok I'm not allowed to fly above 400 feet
I fly above 400 feet sometimes and I'm 300km away from airports and any military base!
So Leave the regulations to me...

you still haven't answered the first question!!
SHOW ME were does it say registration-special no-paying fee?? even the proposed legislation For Greece in Greek or show us the link
So everyone can read it!
I'm not here to challenge no one but to enjoy flying!!


Still waiting.....
Are you blind or sm ????

Άρθρο 10 – Νηολόγηση /Καταχώρηση σε Μητρώο των ΣμηΕΑ | Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων




Sent from my iPhone using PhantomPilots mobile app
 
And cat0 is <1 kgs ( mostly toys) but still will be required some form of registration !
By the way do you know that a παράβολο has a cost ??
Most people in Greece buy phantoms for some kind of commercial use.(easy $)
Most are used for covering functions in weddings and also to advertise real estate or tourism .
Up until now every Tom **** and Harry was flying on every island over people with complete disregard to safety or in Athens .
So now All will have to register
SOME will have to pay
A FEW will have to get insurance and flying lessons or sm
If you have a problem with rules and sociaty , go live in a cave with your drone ;)

Άρθρο 13 – Προϋποθέσεις χορήγησης έγκρισης για εμπορική εκμετάλλευση ΣμηΕΑ | Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
 
Last edited:

Recent Posts

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
143,094
Messages
1,467,602
Members
104,980
Latest member
ozmtl