NL - The Netherlands, Holland/Nederland

Ik hoop aan het einde van de dag ik ook. Ga in Den Bosch een Phantom Vision+ kopen.

Woon in Belgie net over de grens bij Sittard / Geleen, maar LAT met mijn vriendin in Den Bosch en werk in NL. Dus heel veel in nederland.
 
Alloha!
Sinds afgelopen weekend een Phantom FC40. Hoofddorp!
Ik hoop wat mensen in de buurt te leren kennen. altijd leuk en handig (Ook omdat ik vanuit Enschede hierheen gekomen ben)
 
Ik heb hem nu een maand. De phantom 2 vision plus. Ben nog veel aan het oefenen en spelen. Maar wat een gaaf ding. Ik woon trouwens in zoetermeer.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    673.5 KB · Views: 440
Hay hier Heeswijk.
Ben zojuist van een fc40 overgestapt op een p2v+ v3. Geeft een wereld van verschil mbt videobeeld stabiliteit.
Happy flying [emoji106]
 
Volgens de Televaag heeft de maker van het Dom filmpje (woordgrapje) enen boete gekregen van 360 euro om het vliegen in de bebouwde kom, in de mist, en met onvoldoende zicht op zijn toestel.
 
Heb begrepen dat je in Nederland inderdaad altijd zicht op je rc-toestel dient te hebben en houden. Buiten restricties rond vliegvelden heb ik verder begrepen dat je niet over gebieden met aaneengesloten bebouwing mag vliegen (what ever that may?). Klopt dit ook met de informatie die jullie over dit onderwerp hebben? Aanvullingen?
 
Ja idd.. en je mag officieel niet FPV vliegen of je moet met 2 mensen zijn.

Alleen wat is aaneengesloten bebouwing...
Binnen de bebouwde kom kunnen grote pleinen of parken zijn... mag je daar dan wel vliegen... want daar is de bebouwing niet aaneengesloten...

Je mag ook niet boven industriegebieden en havens vliegen overigens !
 
aartsf said:
Heb begrepen dat je in Nederland inderdaad altijd zicht op je rc-toestel dient te hebben en houden. Buiten restricties rond vliegvelden heb ik verder begrepen dat je niet over gebieden met aaneengesloten bebouwing mag vliegen (what ever that may?). Klopt dit ook met de informatie die jullie over dit onderwerp hebben? Aanvullingen?


Ja, niet in de buurt van vliegvelden. Deze gebieden (CTR's) kun je hier vinden http://www.lvnl-ohd.nl/content/frameset ... chten.html (bij korte survey-vluchten)
 

Members online

Forum statistics

Threads
143,087
Messages
1,467,536
Members
104,965
Latest member
cokersean20