NL - The Netherlands, Holland/Nederland

850 met Taco-rc v3 gimbal, 2 zenders, extra ontvanger, 2 extra cloaverleaf antennes, extra batterij, propellers, extra long-range Wi-Fi antenne en alles wat er standaard ook nog bij komt.
 
Wil nu maar het regent en waait dan maar indoor met hubsan x4 v2[ANGRY FACE]

DJI PHANTOM FC40, HUBSAN X4 V2, CARSON RAPTOR 1:8 NITRO
 
Kajji heb je al video/ foto

DJI PHANTOM FC40, HUBSAN X4 V2, CARSON RAPTOR 1:8 NITRO
 
Er is ook nog een Henk die een P2V heeft in Almere met ook weer wat vrienden die ook vliegen.
Gaat nog druk worden hier /-:
 
Ja inderdaad, is hij degene die een filmpje op YouTube heeft gezet van wtc almere?
Ik heb sinds kort een phantom 2 met Zenmuse H3-3D. Heb intussen ook fpv besteld, dan wordt het leuk vliegen volgens mij.
 
Echt FPV (met een Fatshark bril) of monitor is heel leuk,
Heb hier meerdere quadcopters waar van er een enkel voor FPV vliegen is (een Hoverthings Flip FPV)
Misschien kunnen we eens een meeting opzetten voor al de vliegers in Almere (-:
 
Vanaf morgen een Phantom 2 met zenmuse H3 3D (icm met mijn GoPro 3+ black, die ik al had)
Dus vanaf morgen een Phantom vlieger erbij in het noorden van het land. In de buurt van Leeuwarden.
 
Hey !
Heb een Phantom vision en vision +
Die dingen zijn AMAZEING ! vlieg bijna elke avond boven Haarlem :)
 
Exal said:
Hey !
Heb een Phantom vision en vision +
Die dingen zijn AMAZEING ! vlieg bijna elke avond boven Haarlem :)

En dat levert ongetwijfeld fraaie plaatjes op. Echter... Art. 2i van de Regeling Modelvliegen:

de vlucht wordt niet uitgevoerd boven gebieden met aaneengesloten bebouwing of kunstwerken, industrie- en havengebieden daaronder begrepen dan wel boven mensenmenigten of boven spoorlijnen of voor motorrijtuigen toegankelijke verharde openbare wegen, met uitzondering van wegen in 30 km-zones binnen de bebouwde kom en wegen in 60 km-gebieden buiten de bebouwde kom.
 
Exal said:
Hey !
Heb een Phantom vision en vision +
Die dingen zijn AMAZEING ! vlieg bijna elke avond boven Haarlem :)
Je vraagt om problemen met dit soort acties.
Buiten dit heb je kans dat je het voor andere gebruikers verpest omdat er opeens strengen regels komen.

Ik ben ook geen heilige hoor, maar denk goed na waar je vliegt.


__
Sent from my mobile phone. Please excuse for the brevity, spelling and punctuation.
 
Hallo allemaal,

Hier ook een nieuwe piloot in Amersfoort. Vorige maand begonnen. Inmiddels een 2e erbij gekocht voor eventuele onderdelen.
Nu nog op zoek naar extra batterijen :)
Wellicht een keer een meet doen voor alle vliegers op het forum ?

Gr
Dimitri
 

Recent Posts

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
143,087
Messages
1,467,528
Members
104,965
Latest member
cokersean20